Кременчуцький міський методичний кабінетЧетвер, 23.11.2017, 01:02

Приветствую Вас Гість | RSS
Главная | Дневник | Регистрация | Вход
Меню сайта

Главная » 2009 » Березень » 2 » Всеукраїнський конкурс споживчих знань
Всеукраїнський конкурс споживчих знань
11:55

Директору школи

Міський методичний кабінет повідомляє, що згідно листа Міністерство освіти і науки України від 28.01.09 №1\9-62, буде проведено Спільним Проектом ЄС та ПРООН «Спільнота споживачів та громадські об'єднання» Всеукраїнський конкурс для школярів двох вікових категорій: 12-14 років (7-8 класи) - «Зелене споживання» та 15-17 років (9-11 класи) - «Молодь тестує якість»,   метою  якого є популяризація споживчої освіти серед учнівської молоді.

Завданнями Конкурсу є підвищення обізнаності шкільної молоді в питаннях реалізації прав споживачів, вміння орієнтуватись на сучасному ринку товарів та послуг, виховання споживчої культури, громадянської позиції та усвідомлення власної ролі у підвищенні якості життя в контексті європейських стандартів.

Проведення Конкурсу планується з 20 лютого по 20 квітня 2009 p.; підведення підсумків - до 1 травня 2009 p.; нагородження переможців - перша декада травня 2009 p.

Доводимо до Вашого відома   інформацію   про оголошення Конкурсу та правила його проведення,  що додаються. Додаток на 3  аркушах.

Просимо Вас довести до відома учнів  інформацію про проведення Всеукраїнського конкурсу із запрошенням взяти у ньому участь. Дослідження бажано проводити на продукції виробників Кременчука або Полтавщини. Оформлені роботи (в друкованому та електронному вигляді) подати до ММК методисту Степковій Л.І. до 01.04.2009 року.

 

                                                                              Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від "_28_" січня 2009 p. N 1/9-62

ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ

Всеукраїнського конкурсу «Зелене споживання», «Молодь тестує якість»

у рамках впровадження курсу за вибором "Основи споживчих знань" на 2008-2009

навчальний рік (20 лютого - 20 квітня 2009 р.)

1. Загальні положення

1.1. Всеукраїнський конкурс «Молодь тестує якість» на кращу учнівську роботу в рамках впровадження навчального курсу "Основи споживчих знань" (далі - конкурс) ініційований Спільним проектом Європейського Союзу та Програми розвитку ООН, проводиться за сприяння Міністерства освіти і науки України.

Партнерами конкурсу є Фонд з питань тестування товарів Stiftung Warentest (Німеччина, Берлін) та Світова федерація споживачів Consumers International (Велика Британія, Лондон).

1.2.       Мета Конкурсу - підвищення обізнаності  шкільної молоді  в питаннях
реалізації прав споживачів, формування навичок орієнтації на сучасному ринку
товарів   та   послуг,   виховання   грамотної   споживчої   поведінки   та   культури,
громадянської  позиції  та  впливу  на  якість  життя   в   контексті   європейських
стандартів.

1.3.            У Конкурсі можуть брати участь учні загальноосвітніх навчальних закладів
віком від 12 до 17 років (учні 6-11-х класів).

1.4. У 2008-2009 навчальному році визначено такі теми конкурсу:

         для 12-14 років (7-8 класи) - "Зелене споживання";

         для 15-17 років (9-11 класи) - «Молодь тестує якість».

1.5 Фінансування Конкурсу здійснюється за кошти Спільного проекту Європейського Союзу та Програми розвитку ООН "Спільнота споживачів та громадські об'єднання".

2. Вимоги до виконання та оформлення конкурсних робіт

2.1.                    Конкурсні роботи подаються у вигляді проектів-досліджень якості товарів та
послуг широкого вжитку за зазначеними темами за віковими категоріями (див.
п.1.4.). Проекти-дослідження можуть бути виконані індивідуально та групами
учнів.

2.2.                    Роботи, що подаються на Конкурс мають бути виконані державною мовою у
вигляді електронного текстового файлу обсягом не більше 10 сторінок тексту в
форматі
Microsoft Word
, 14 кеглем через 1,5 інтервали, з додатками, що можуть
містити схеми, малюнки, фото (не більше 1 Мб.).

Текстовий файл, що подається на конкурс, має обов'язково містити такі частини:

        тема дослідження (обов'язково має бути зазначена назва товару чи послуги, які досліджуються);

          обґрунтування (мета дослідження, чому саме даний об'єкт досліджується та
що в даному об'єкті (продукті, товарі та послузі тощо досліджується);

          етапи  проведення  дослідження  (опис  етапів  та  ілюстрація   малюнками,
схемами, фотографіями тощо);

          інструменти   дослідження   (якими   засобами    проводилось   дослідження,
можливі методики);

          виявлені  результати дослідження (якість та відповідність стандартам  та
показникам, встановленим самими учасниками дослідження);

          висновки та рекомендації щодо даного  об'єкту дослідження  (продукту,
послуги та ін.) в плані поліпшення їх якості.

2.3.      Всі роботи повинні мати помітку «Всеукраїнський конкурс «Молодь
тестує якість» або «Зелене споживання». У супровідних документах необхідно
чітко вказати назву роботи, прізвище, ім'я та по батькові учасника (ці), дату
народження, повну домашню адресу, назву навчального закладу, клас, а також
прізвище,   ім'я,   по   батькові   вчителя   (викладача,   керівника),   який   його   (її)
підготував до участі в Конкурсі. Роботи, що не міститимуть даної інформації, до
розгляду прийматися не будуть.

2.4.      Об'єкти проектів-досліджень учні та вчителі обирають самостійно.

3. Організація та проведення Конкурсу

3.1.       Конкурс проводиться з 20 лютого до 20 квітня 2009 у загальноосвітніх   навчальних закладах.

         3.2.         До організаційної роботи залучаються педагогічні працівники.

3.3. Підготовчий етап Конкурсу полягає в інформуванні місцевими органами управління освітою навчальних закладів про умови проведення та початок конкурсу. Інформація про конкурс та вимоги розміщені на Порталі споживача www.consumerinfo.orq.ua

3.4. Склад журі затверджує організаційний комітет конкурсу. До складу журі на всіх етапах можуть залучатися фахівці у галузі економіки, географії, суспільствознавства та правознавства.

3.5.        Після  оголошення Міністерством освіти   і  науки  України  конкурсу
протягом   наступного   місяця   обласні   координатори   (методисти   з   економіки
обласних інститутів післядипломної освіти) програми проводять інформаційну та
методичну роботу із представниками навчальних закладів, які беруть участь у
конкурсі, стосовно питань організації та проведення конкурсу.

3.6.                   Конкурсні роботи надсилаються учасниками до міського координатора
(методиста з економіки міського методичного кабінету).

3.7.                   Обласні координатори надсилають конкурсні роботи претендентів (по З
в кожній віковій категорії) тільки в електронному вигляді та на електронних
носіях за адресами
oksana.ovcharuk@undp.org.ua або Україна або 01034, м. Київ,
вул. Шовковична З0-б, офіс 26.

3.8.                   Останній термін подання робіт - 01 квітня 2009 р.

4. Визначення переможців Конкурсу та їх нагородження

4.1. На заключному етапі Конкурсу (до 20 квітня) журі визначає переможців
у кожній віковій категорії (І,
II та III місце).

4.2. Конкурсні місця розподіляються за віковими категоріями (дві категорії)
на перше, друге та третє місце.  Переможці  отримують  сертифікати  та цінні подарунки.      Учителі,      які      підготували      переможців      Конкурсу,      також   нагороджуються.

4.3.          Основними   критеріями   для   визначення   переможців   Конкурсу  
урахуванням віку учасників) мають бути:

творчий підхід, оригінальне рішення у розкритті теми Конкурсу, оригінальна назва проекту дослідження;

актуальність обраної теми та оригінальність самого дослідження та творче його розкриття (зокрема, використання здоров'язберігаючих технологій; світових стандартів якості товарів та послуг широкого вжитку; збереження довкілля; дотримання законодавства у галузі захисту прав споживачів, активна громадянська позиція щодо споживання й свідомого вибору товарів та послуг);

гармонійне та естетичне поєднання різних елементів змісту дослідження (опис методики та етапів дослідження, підписів, символів, окремих зображень, фото товарів, послуг та ін.).

4.4.      Нагородження переможців Конкурсу відбудеться в урочистій обстановці
у м. Києві в першій декаді травня 2009 р. за участю організаторів та представників
МОН України.

Просмотров: 542 | Добавил: kremmmk | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Форма входа

Календарь
«  Березень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Поиск

Друзья сайта


Copyright MyCorp © 2017
Сайт управляється системою uCoz